205 km

Jag är haft ett bra sommarlov! Jag har hunnit med allt som man ska hinna med så här när gräset är grönt. Västkusten väntade på mig efter sju veckor av knegande och Tylösand var gästvänlig som vanligt med sol och mjuk sand. Sen tuffade jag vidare som en körkortslös gör till Lund där sommaren mag träning väntade (träningsform: skratt). Där kunde jag konstatera att klackar inte vill gå på gatsten och att mitt kontokort alltid gråter efter mina semestrar. Väl hemma igen hann jag fira arton åringar och inget mer. Efter den korta visiten hemma kom årets sommarbonus...C Y K E L S E M E S T E R.  Tjugoen mil på två dagar, på en tandemcykel, i blandatväder (bland annat spö regn). Jag har till och med hunnit att bli brun ( i mina mått mätt, alltså kunna se skillnad på mina vita strumpor och min hud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0