Like you can’t take one more step

idag har jag ont ö.v.e.r.a.l.l.t. för jag har dansat massa de senaste två dagarna, whiplash skador, blåmärken och sjukträningsvärk. meeeen det har det varit värt tusen gånger om för det var inte vilken dansträning som helst utan workshops för en asagrym (alltså verkligen OTROLIG, SANSLÖS, FANTASTISK) koreograf och dansare som heter Kobi Rosznfeltd. sjukt sjukt SJUKT roligt och häftigt, jag är liksom fortfarande lyrisk så här dagen efter!!!!!!! det var min danslärare som känner honom och därför kom han hit så därför är hon asabäst vilket hon ju är annars också meeen ännu mer nu!!! och båda två var med på nyhetsmoron imorse!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0