överlängd

har inte varit så effektiv som jag var idag på länge tror jag, men vad gör man inte för att få sluta tidigt?!! för en gångs skull var det ljust och sol fortfarande när jag kom innaför dörren och bestämde mig för att vända där, hamnen var asa asafin och vit.
det är vid händelser som den idag som man inser hur isolerad och söt min skola är. senariot är följande: en buss med tonade rutor kör upp precis framför fönstren till dit där vi tvåor håller till. en stooor logga finns på bussen och inom 20 sekunder googlar minst fem personer vad denna logga nu kan stå för (bland annat jag...) och inser att det är ett dansband som ska äta mat. det är ju förståeligt att dansband också behöver mat men denna gång blev det utstirrade av ca 30 tvåor som inte hade något bättre för sig än att stirra på ett dansband irl(fulaste förkortningen ever)...ska men skratta eller gråta?? (alltid skratta om man får välja)
hihihihhihihihihihhi
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0