Tre braxar på sax

frilustdag som var kaaaaaaall men lite solig så det var väldigt fin och så och massa dinsey och bullar hihih. efter igår kan jag andas ut för en stor presentation är över, en presentation som också är bara är en tävling som är kul. men vi får inte reda på något resultat förens nästa vecka typ så jag måste hålla tummarna och det får ni också göra om ni vill, det kankse hjälper.
börjat inse mig själv en massa de senaste månaderna, eller mer typ börjat förstå min hjärna, hur den fungerar liksom. mest det som jag gör undermedvetet börjar jag förstå faaaaaast då börjar det som jag borde göra medvetet bli undermedvetet eller det typ börjar spöka (bokstavligt talat) så då är jag lite av ett virrvarr ändå. men det är okej för jag är glad!
vi ses när vi ses här och tills dess, ha det riktigt riktigt bra och ta hand om dig själv, ät, sov (riktat till jess, känn dig träffad) och trotsa minusgraderna!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0