Fan det stod rolex på den.

Hej! jag är glad! glad och sömning, eller glad och slut mer. Hämtar kraft i ordvitsar och ekorrar och lite i tårta. Eftersom jag är sluttrött så får jag säga att jag skulle vilja ha ett litet träd som jag kan hänga ljusrosa ballonger i för att det vore fint. Pepparmints té är mycket gott och imorse gick solen upp under min promenad till here comes the sun och det var kalasfint. Känner mig allmänt efterbliven eftersom jag inte har hört en nyhet som är relevant sedan början på förra veckan och inte sett en tv som varit påslagen med ljud sedan i torsdags. Jag sak skaffa mig ett rep och några spikar så att mitt rum kan bli tjusigt igen och musik är bäst.
(Min slumpmässighet är befogad om man är medveten om hur mycket jag är aktiv på dagarna nu.)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0