idol

hej jag är överallt och har inte så mycke tid till övers...det är sorgligt för då kan jag inte finnas här så mycket ochdet är inte bra för jag tror bestämt att bloggen hjälpte mig till betygt jag fick i svenska A och synonymer.se förståss men jag får ju inte betyg i svenska B förens i trean så jag får bättra mig senare när jag får tid!

Musikaler är bra, sånna borde man se fler av! överallt, även om man har hört att det är en inte så bra musikal (vilket det händer i väldigt få fall, men de finns) så ska man gå för då har man ju någon sorts referens. Om man nu skulle vägra musikaler så kan man ju iallafall försöka besöka Culturen för det är ett bra ställe ska ni veta!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0