Trettio grader och sol

Nu har det gått över till att vara så kallt att jag konstant har kalla fingertoppar ända fram till maj då det börjar bli över femton grade varmt ute igen. Men det gör inte så mycket för nästa vecka tar jag mitt pick och pack och flyr november rusk och ruttna löv för att ha det en aning trevligare i Asien! Då kan man följa mig på en riktig blogg som faktiskt kommer att uppdateras - hallojhanoi.blogg.se !
 
När man är borta så här länge som jag ska vara är det svårt att släppa allt och ta upp det igen när man kommer tillbaka, man måste avsluta saker innan man flyr och därför är det kaosmycket att göra. Min hjärna tycker inte om kaosmycket för då sönderfaller den till teflon och jag blir sämst. Lever på resfeber och godis i några dagar till bara.
 
Myshelg in los stugos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0